Ανακοινώσεις
Ώρες επικοινωνίας με φοιτητές Εαρινό Εξάμηνο:
Δευτέρα
|
12:00-15:00
|
Τετάρτη
|
12:00-15:00
|
Παρασκευή |
|
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ώρες επικοινωνίας με φοιτητές Χειμερνό Εξάμηνο:
Τρίτη
|
12:00-15:00
|
Τετάρτη
|
12:00-15:00
|
Πέμπτη |
|
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρόγραμμα Μαθηματών Εαρινού Εξαμήνου
Τρίτη: 11:00-15:00 "Εξόρυξη Γνώσης" Εργαστηριακό τμήμα ΤΕΙ (Εργαστήριο ΒΔ Αίθουσα ΣΠ007)
Τετάρτη: 16:00-18:45 ΠΜΣ "Εφαρμοσμένη Πληροφορική" ("Συστήματα Τηλεκπαίδευσης, Αίθουσα ΠΜΣ ΣΠ008)
Τετάρτη: 18:45-21:15 ΠΜΣ "Εφαρμοσμένη Πληροφορική" ("Εργαλεία Στατιστικής Ανάλυσης", Αίθουσα ΠΜΣ ΣΠ008)
Πέμπτη 12:00-15:00 "Ειδικά Θέματα Βάσεων Δεδομένων" Θεωρία (Αίθ. 2.1)
Πέμπτη 15:00-16:00 "Ειδικά Θέματα Βάσεων Δεδομένων" Εργαστηριακό τμήμα Ε1 (Εργαστήριο ΒΔ Αίθουσα ΣΠ007)
Πρόγραμμα Μαθηματών Χειμερινού Εξαμήνου
Δευτέρα: 09:00-12:00 "Βάσεις Δεδομένων Θεωρία" (103/ΣΠ007)
Δευτέρα: 18:45-21:15 ΠΜΣ "Τηλεπικοινωνίες και Δίκτυα Η/Υ" ("Ασφάλεια και Εξόρυξη Δεδομένων στις Τηλ/νίες", Αίθ. 2.1)
Τετάρτη: 18:45-21:15 ΠΜΣ "Εφαρμοσμένη Πληροφορική" ("Βάσεις Δεδομένων", Αίθουσα ΠΜΣ ΣΠ008)
Τετάρτη 08:00-12:00 "Βάσεις Δεδομένων" Εργαστηριακά τμήματα Ε1-Ε3 (Εργαστήριο ΒΔ Αίθουσα ΣΠ007)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ύλη Θεωρίας για εξετάσεις μαθήματος "Εξόρυξη Γνώσης" από το βιβλίο:
A. "Εισαγωγή στη Μηχανική Μάθηση", Ethem Alpaydin, Εκδόσεις: Π.Χ. Πασχαλίδης, BROKEN HiLL, 2022
ΚΕΦ.1 | 1.1 - 1.4 |
ΚΕΦ.2 | 2.1 - 2.6 |
ΚΕΦ.3 | 3.1 - 3.6 |
ΚΕΦ.5 | 5.1 - 5.3 |
ΚΕΦ.6 | 6.1, 6.2 |
ΚΕΦ.7 | 7.1, 7.3, 7.8 |
ΚΕΦ.8 | 8.6, 8.7 |
ΚΕΦ.12 | 12.1-12.9 |
"Εισαγωγή στην εξόρυξη δεδομένων", Tan Pang - Ning, Steinbach Michael,Kumar Vipin, Εκδόσεις: ΤΖΙΟΛΑ
ΚΕΦ.1 | 1.1, 1.2, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1.1 - 1.4 |
ΚΕΦ.2 | 2.1, 2.3.7, 2.4 |
ΚΕΦ.3 | 3.2, 3.4 |
ΚΕΦ.5 | 5.2, 5.3, 5.7.1 |
ΚΕΦ.6 | 6.1, 6.2, 6.3.1, 6.3.2 |
ΚΕΦ.8 | 8.1, 8.2.1, 8.3.2, 8.4 |